مدیریت ارتباط با مشتری(crm)
آموزش و ارایه مقالات حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و مشتری مداری
مدیریت ارتباط با مشتری(crm)
آموزش و ارایه مقالات حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و مشتری مداری
خانه
درباره من
سرآغاز
تماس با من
طبقه بندی موضوعی
مدیریت ارتباط با مشتری
(۴)
خلاصه آمار
کلمات کلیدی
مشتری مداری
مدیریت ارتباط با مشتری
زقئ
crm
بایگانی
خرداد ۱۳۹۴
(۱۰)
آخرین مطالب
۹۴/۰۳/۲۹
مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام
۹۴/۰۳/۲۹
چارچوب های پیاده سازی CRM بخش 2
۹۴/۰۳/۲۹
چارچوب های پیاده سازی CRM بخش ۱
۹۴/۰۳/۲۹
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
۹۴/۰۳/۲۹
دلایل استفاده از CRM
۹۴/۰۳/۲۹
ضرورت به کارگیری CRM
۹۴/۰۳/۲۹
بررسی تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از کارت امتیازی متوازن
۹۴/۰۳/۲۹
اجرای شیوه های مشتری مداری در شعب بانکی
۹۴/۰۳/۲۹
مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(ecrm)
۹۴/۰۳/۲۹
5 اصل برای موفقیت CRM
پیوندهای روزانه
آموزش بازاریابی و فروش
پیوندها
بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی
مشاوره بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری (crm)
بازاریابی
پودر بنتونیت
تماس با من
از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.
ارسال نظر
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نام *
پست الکترونيک
سایت یا وبلاگ
پیام *
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کد امنیتی *
ارقام فارسی و انگلیسی پذیرفته میشوند
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.